Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-02-04 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2020-02-05  

|<<

   

 >>|

2020-02-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-02-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-02-04

Dz.U. nr: 4917

Co trzeba zrobić, by wejść na polski rynek

(Axa, Gothaer, Inter, Liberty, PZU, Proama, Signal Iduna)

W kontekście rozmów o sprzedaży Axy warto zastanowić się, co trzeba w ogóle zrobić, by wejść na polski rynek. Pytanie zdawałoby się trywialne. Ale większość dużych grup ubezpieczeniowych nie potrafi sobie na takie pytanie odpowiedzieć. A na pewno nie odpowiada poprawnie.

Z drugiej strony, poprawna odpowiedź oznaczałaby, że najprawdopodobniej nikt już do Polski wchodził nie będzie. Poza jakimiś drobiazgami może.

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

By wejść do Polski - i jakoś się na tym rynku liczyć - potrzebny jest...

Całość liczy znaków: 3981


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.