White SAS logo

INSURANCE INSPIRATION DAY

Jak przekonać do siebie klientów w kryzysowych czasach?

Warszawa | 14 marca 2023

Biznes ubezpieczeniowy, który był stabilny i przewidywalny, już taki nie jest. Sytuacja gospodarcza i geopolityczna ma dziś duży wpływ na decyzje zakupowe klientów. Konkurencja pomiędzy zakładami jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Jak w tej sytuacji przyciągnąć najbardziej dochodowych klientów? Czy wystarczą dziś dobre produkty w rozsądnych cenach?

Oczekiwania klientów są dziś bardziej zróżnicowane. Najczęściej zwracają uwagę na jakość i szybkość obsługi – zarówno przy zakupie polisy, jak i likwidacji roszczeń. Jak rozpoznać potrzeby indywidualnych klientów i na nie odpowiadać? Jakie technologie wykorzystać, aby pozyskać klientów, zapewnić im najlepsze doświadczenia i zapewnić ich lojalność?

Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź już 14 marca 2023 podczas stacjonarnej konferencji, która zgromadzi przedstawicieli zakładów ubezpieczeń z całej Polski oraz ekspertów branżowych gotowych do dyskusji.

TEMATY PRZEWODNIE

AKWIZYCJA
I PRICING

AUTOMATYZACJA OBSŁUGI KLIENTÓW

OPTYMALIZACJA PROCESU SZKODOWEGO

TRENDY TECHNOLOGICZNE
W UBEZPIECZENIACH

AGENDA

9:00 - 9:30

PORANNA KAWA I ŚNIADANIE

9:30 - 9:40

POWITANIE UCZESTNIKÓW

Michał Pieprzny, Country Leader, SAS
Marta Prus-Wójciuk, Head of Insurance CE, Customer Advisory, SAS
Marcin Hadyś, Head of Sales, SAS

9:40 - 10:10

KEYNOTE
Generacja baby boomers, Milenialsi, pokolenie Z, Y, X, XD – kim są dzisiejsi klienci zakładów ubezpieczeń?
Kiedy trendy wygrywają z demografią? O skutecznym budowaniu segmentacji

dr Karol Jachymek, Prodziekan ds. studenckich, Wydział Nauk Humanistycznych, Uniwersytet SWPS

10:10 - 11:15

CASE STUDY
Innowacyjne przykłady wykorzystania analityki w ubezpieczeniach:
- automatyzacja kierowalności szkód
- harmonogramowanie grafików call center
- zastosowanie algorytmów do automatyzacji obsługi klientów (analiza textu, voice to text)​

Piotr Kaczyński, Senior Business Solutions Manager, SAS

Mariusz Dzieciątko, Chief Digital Officer, COIG 

Paweł Gwiazdowski,, Dyrektor ds. Architektury i Rozwoju Hurtowni Danych, Grupa PZU

11:15 - 11:45

PRZERWA KAWOWA

11:45 - 13:00

DEBATA EKSPERTÓW
Gdzie CRM spotyka się z pricingiem​?

Wprowadzenie: Marcin Truszkowski, Partner, EY, D&A Consulting Leader

Moderator: Marta Prus-Wójciuk, Head of Insurance CE, Customer Advisory, SAS

Agnieszka Sawicka, Koordynator projektów aCRM, PZU S.A./PZU Życie S.A.

Katarzyna Wojdyła, Członek Zarządu, LINK4

Karol Domżała, Członek Zarządu, Benefia Ubezpieczenia oraz Zastępca Dyrektora, Biuro Taryfikacji Ubezpieczeń Klientów Indywidualnych, Compensa

13:00 - 14:30

LUNCH

PRELEGENCI

Karol Domżała

Karol
Domżała

Członek Zarządu
Benefia Ubezpieczenia

Zastępca Dyrektora
Biuro Taryfikacji Ubezpieczeń Klientów Indywidualnych
Compensa

Mariusz Dzieciątko

Mariusz
Dzieciątko

Chief Digital Officer
COIG

dr Karol Jachymek

dr Karol
Jachymek

Prodziekan ds. studenckich
Wydział Nauk Humanistycznych
Uniwersytet SWPS

Agnieszka Sawicka

Agnieszka
Sawicka

Koordynator projektów aCRM
PZU S.A./PZU Życie S.A.

Marcin Truszkowski

Marcin
Truszkowski

Partner
EY PL Business Consulting D&A Leader

Katarzyna Wojdyła

Katarzyna
Wojdyła

Członek Zarządu
LINK4

Paweł Gwiazdowski

Paweł 
Gwiazdowski

Dyrektor ds. Architektury i Rozwoju Hurtowni Danych, Grupa PZU

Michał Pieprzny

Michał
Pieprzny

Country Leader
SAS

Marta Prus-Wójciuk

Marta
Prus-Wójciuk

Head of Insurance CE
Customer Advisory
SAS

Marcin Hadyś

Marcin
Hadyś

Head of Sales
SAS

Piotr Kaczyński

Piotr
Kaczyński

Senior Business Solutions Manager
SAS

LOKALIZACJA

PATRONAT

Kontakt

Aby uzyskać więcej informacji na temat Insurance Inspiration Day, prosimy o kontakt pod numerem +48 22 560 46 00 lub pod adresem e-mail: Biuro SAS Poland.

Wpis do kalendarza

Organizacja wydarzenia

sas-tptk-white-logo