+ Fabryka Coko-Werk w Łodzi doszczętnie spłonęła w lipcu 2015
+ Ergo Hestia wspierała klienta w całym procesie likwidacji szkody
Wczoraj odbyło się uroczyste otwarcie odbudowanej po pożarze łódzkiej fabryki Coko-Werk, zajmującej się produkcją komponentów z tworzyw sztucznych dla klientów takich jak: BSH, BMW, Scania, Hella, Viessmann, Vaillant czy Buderus. W nowej hali produkcyjnej zebrała się pokaźna liczba gości, w tym zarząd spółki z Niemiec, pracownicy fabryki, ale też jej ubezpieczyciel - Ergo Hestia, wraz z przedstawicielami Hestia Loss Control i Willis Towers Watson (zobacz: Ergo Hestia wypłaciła 100 mln zł za spaloną fabrykę).
Coko-Werk: współpraca z ubezpieczycielem była gwarantem naszego sukcesu. |
|
|
Łódzka fabryka doszczętnie spłonęła 27 lipca 2015 r. W ciągu 16 miesięcy, także dzięki współpracy z ubezpieczycielem i pieniądzom z odszkodowania, udało się uruchomić Coko-Werk na nowo. Paweł Murawski, dyrektor zarządzający Coko-Werk, podkreśla nawet: "Współpraca z ubezpieczycielem była gwarantem tego sukcesu". I dziękuje Ergo Hestii za wsparcie. A wsparcie polegało nie tylko na szybkiej wypłacie zaliczek, a następnie ponad 100 mln zł odszkodowania. Ergo Hestia przeprowadziła - jak sama podkreśla - aktywną likwidację szkody. Doradzała klientowi na każdym jej etapie, m.in. na początku chociażby w zakresie organizacji dalszej produkcji, partycypowała też w kosztach jej przeniesienia do innych miejsc.
Fabryka Coko-Werk w Łodzi zatrudnia 150 pracowników. Firma podkreśla: "Mimo ogromu zniszczeń oraz niepewności co do dalszej egzystencji firmy, nie został zwolniony ani jeden pracownik". Miesięczna produkcja łódzkiego Coko-Werk osiąga wartość ok. 20 mln zł.
Więcej o case study Coko-Werk można dowiedzieć się, oglądając materiał przygotowany przez Ergo Hestię: "Jak nie wypaść z rynku po szkodzie całkowitej? Coko-Werk case study". (ANT)
Tak pewnie powinno być zawsze, w taki właśnie sposób powinna wyglądać likwidacja dużej szkody, czy każdej szkody. Klient powinien być zaopiekowany. Co więc nadzwyczajnego w tej właśnie sprawie? Ergo Hestia postanowiła ją szerzej zakomunikować. I dobrze - można będzie to wykorzystać i do uświadamiania klientów, i do szkolenia brokerów, i pewnie jeszcze na wiele różnych sposobów.
A swoją drogą, jakże miło było wczoraj "na własne uszy" posłuchać, jak klient mocno docenia swojego ubezpieczyciela. Że darzy go zaufaniem, jest wdzięczny za pomoc w zapewnieniu firmie przyszłości. I równie miło było obserwować ciepłe relacje między klientem a ubezpieczycielem i brokerem. Przekonać się, jak ubezpieczenia faktycznie pomagają.
Anna Trzcińska
Zobacz firmy: BMW, BSH, Buderus, Coko-Werk, Ergo Hestia, Hella, Scania, Vaillant, Viessmann, WTW
Artykuł: <<< 2017-03-08 >>>